Sign in

Monday, March 14, 2011

0
Komen

RIMAS-The Fabulous Cats


Views


Lari lari lari,
aku lari tinggalkan semua ini,
Untuk mencari-cari,
cari ketenangan diri,
Pergi pergi pergi,
engkau pergi dari hidupku ini,

Ku tak mahu mahu,
engkau hadir dalam diri ini,
Keluhan hatiku tak siapa yang tahu,
Ku simpan semua sebak didada,
Biarpun ku yang terluka,
Pernahkah kau mengerti,
caraku memujukmu,

Pernahkah kau hargai,
caraku mencintaimu,
Lafasan kata dari bibir,
Adakah ia dari hati,
Mungkin kau tak fahami maksud yang tesembunyi,
Titisan airmata dari pipi ke bumi,
Pernahkah kau peduli betapa sedih diriku ini,

Mengapa aku yang terluka,
Aku yang merana,
Aku yang menahan sisa baki cinta ini,
Engkau yang meminta,
Aku yang sengsara,
Rimas rimas Aku rimas,

Lari lari aku,
lari tinggalkan,
Tuk mencari,
Untuk mencari ketenangan
Aku pergi tinggalkan,
Tinggalkan kau sendiri,
Ku pergi..kini ku pergi,
Tinggalkan mu sendiri..


Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: