Sign in

Thursday, April 14, 2011

0
Komen

I'm HOME!!!


Views

Hepy + Excited sbb aku da sampai umah kul 1.30 ptg td.. Arini spatutnye ade 3 klas.. tp 2 kls tlah batal, s0 aku n mmber2 aku (m0on, fairuz, hana, ayu n iema) berpakat utk skip kls yg satu lg tu... kls tu kul 10 pg-12 tgah hari. Tp, bukan slalu kiteorg ponteng kls.. Ni baru je first class aku skip. so, kire bagusss jgak laa.. hehehee.. Tp aku xleyh ter0VER excited sgt coz ni juz cuti study weeks, bkn nyew cuti sem. so, aku perlu betulkan niat n kuatkan smangat utk study n study more harder n smarter than b4 c0z org kate thiz sem adalah "killer sem" bg kos DFSM. OMG, hopefully smua ok! *PEACE!!!


*Juz illustration... huhu
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: