Sign in

Thursday, July 14, 2011

0
Komen

selamat malam...(^______^)


Views

Hari ni cuti mid sem bermulaaa...aku da selamat sampai kat umah aku..
mood: hepi sgt wlupun penat yg amat.. malam td abis klas kitchen kul 11. pastu aku smpai kat umah sewa lam kul 11.30 mlm.. sampai kat umah lak aku & housemate aku sibuk basuh baju, jemur baju n packing brg skit.. kul 1 pg gak baru aku dpt tido ngan kaki yg berdenyut-denyut penat.. arggghhh.. sabo je laaaa.. kul 6.30 pagi aku bangun n ciap2 nk g klas kul 8 plak.. adoyaiii... mmg penat gilerr.. nasib bek la klas tu kjap je.. kul 9.30 pagi da abez. maybe sir rizuan paham kot yg kiteorg sumer penat.. hehehe.. pastu aku trus mengejar bas nk balik umah aku.. excited gilerr nk balik umah.. padahal Dungun ngan KT dekat je tp mcm beribu batu jauhnyee...& walhal aku baru je 2 minggu tak balik umah kat KT. keh3... pape je laaa.. yg penting aku rindukan family aku... huhuhu.. skrg ni da kul 11.33 malam. Kepala da penat tp mata xleh lelap.. so, aku layan lagu Kerana- Razzi Rahman & Irfan Khairi..urmmm... duhai mata, pejam la.. =) selamat malam semua.. adiossss...

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: