Sign in

Saturday, October 15, 2011

1
Komen

Dating di Restoran Seri Molek, UiTM Dungun.


Views
Hai Uollz.. Tadi aku godek-godek laptop aku ni. Pastu terjumpa lak gambar-gambar dalam satu folder ni.. Gambar aku n dua kawan aku (Izzah n Ima) tengah berdating kat Restoran Seri Molek, Hotel UiTM Dungun. Sweetnyer malam tu.. Tu adalah last time we'all hang out together utk sem 4. Walaupun esok nye kiteorang still ade satu paper agi, tapi sempat agi kiteorang enjoy kuar makan. huuuhu.. 


Jom Makan!

Tisu Hotel UiTM Dungun.. Motifff fokus kat situ?? hahahaha

Makan Sambil Posing. Sodapnyerr... 

Makan2 tapi Still tak Lupe Study..

Senyummmmm... hehehehe..

Muke2 kelaparan...  Posing dulu sementara tunggu makanan sampai.. 




Lepas abes makan, kiteorang sempat pegi tengok carry marks subjek Housekeeping then terus balik umah sewa. Macam tak caye, sem 4 da abes n next sem bakal menjelma tak lame lagi.. huhuhu.. Siyesly, aku takkan lupekan kenangan we'all niy.. To Izzah n Ima...Thanks coz sanggup jadi tisu untuk lap air mata aku n thanks coz sudi jadi puzzles yang melengkapkan hidup aku. Sayang korang semuaaaa..!! 
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

farah ara farah ara said...

Salam,kak saya nak tnya macam mane nak mohon UITM untuk asasi?