Sign in

Monday, October 31, 2011

0
Komen

"Giveaway : Domokun Vs Angry Birds"


Views

Aku join Giveaway lagi?? Amacam, rajin tak aku??hahahha..Sebelum tu, For u'ollz information, ni entry aku yang ke 100.. sikitttnyeee.. huhuhu.. Ok, straigth to the main point. Aku tertarik nak join giveaway ni, so aku meringankan jari jemari aku yang petak-petak ni untuk join. ni syarat-syarat nye. 




1. Follow blog atien - BeLog PinKy PinK
2. Buatkan satu entry pasal Giveaway niey n tajuk mestilah
3. Copy banner n paste kan pada entry dan juga sidebar korang...
4. Tag 2 orang rakan korang n pastikan dieorg tau ea...
5. Pilih Kartun mane yang korang suke...
Domokun or Angry Birds 
n paste kan sekali pic kartun yang korang minat 2 kat entry korang...
 Tarikh tutup penyertaan adalah pada 5/11/2011

Pemenang akan dipilih oleh atien sendiri melalui cabutan undi...
n pemenang akan menerima barangan 
mengikut kartun yang korang pilih tu..

Amacam, senang je kan?? Ok, sekarang ni aku nak tag 2 orang. Ni dia...Espiranza dan Amy.
Ok, antara Domo and Angry Bird, aku lebih minat: 


|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angry Bird!!
Bagi aku, Angry Bird ni comel sgt2.. auww.. gerammmnye tengok kecomelan dia.. hehhe.. Sebab aku ni Addicted dengan warna biru, aku lebih prefer blue Angry Bird..  Aku dah join giveaway ni, korang bila lagi?? Jom laaaa.... Kalau tak join rugi wooo... hehhe,.. ok, bye..

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: