Sign in

Friday, October 14, 2011

1
Komen

Gudang Download Movie Pilihan


Views
(Credit: Google)


Hai semua.. Entry kali ni aku nak kongsikan dengan korang blog n web yang ada banyak stok movie, telemovie, drama n others. So, bagi kaki download yang tak tau nak download movie terbaru kat mane, uollz boleh la pi singgah sini ye:
Tapi harus diingat, TIDAK semua movie yang boleh didownload sebab maybe kerajaan Malaysia da block beberapa saluran download. Kadang2 ada link movie yang xboleh nk download. Kebanyakannya, aku jumpa Megaupload file yang susah nk download. Aku nak kongsikan satu tips. Kalau korang nak download Megaupload File, korang boleh guna Megaupload Premium Generator. Klik link nie.. Just masukkan link movie yang nk di download n klik Generate. Then, tunggu je file tu siap download. Pastu Extract file tu kalau perlu. Actually, ada banyak lagi software lain yang korang boleh guna tapi aku selalu guna generator yang ni. Aku selalu gak wat lawatan ke blog n web yang aku senarai td tu. almaklum la, nak beli CD original tak mampu. Mampu download jeee... Hahahaha... (Ayat skema) Ha, ape tunggu lagi, Jom kita pi Download movie.. bye.

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

iwan_redzuan iwan_redzuan said...

mmm...info menarik ni...ntah ada masa ker tak, nak download movie....huhuhu.... apa pun, thanx 4 sharing