Sign in

Saturday, October 15, 2011

0
Komen

Hijrah Artis Bertudung..


Views
Hai, entry kali ni aku nak kongsikan dengan korang gambar artis yang dah mula bertudung. Makin berseri-seri dan nampak makin manis bila diorang bertudung. Alhamdulillah, mereka semua telah dibukakan pintu hati masing-masing untuk berhijrah kepada yang lebih baik. Jom kita tengok sejenak gambar-gambar artis tu..


Diana Amir

Siti Nordiana

Noraniza Idris

Nora J

Irma HAsmie

Jojie

Ramlah Ram

Anne Hot fm

Liza Hanim

Farah Anuar 

Sheila Majid

Catriona Ross



Gambar kat bawah ni pulak adalah artis yang aku cukup minat tauu.. Heliza Helmi n Yunalis Zarai.. Aku respect dengan diorang ni coz tetap mengekalkan gaya bertudung dari mula-mula diorang jejakkan kaki dalam industri seni hinggalah sekarang. 


Heliza Helmi

Yunalis Zarai


Comel kannn??? Aku harap diorang semua ni akan kekalkan gaya bertudung. Yang lain bila lagi yer? Renung-renungkan dan selamat beramal.. =)


Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: