Sign in

Friday, October 14, 2011

2
Komen

Lisa Surihani n Yusri KRU


Views

Sebagai peminat Lisa Surihani, aku tumpang gembira bila tengok kebahagiaan LISA SURIHANI & YUSRI KRU.. Wahh, makin berseri-seri diorang niy. Maklum la, orang tengah hangat bercinta.. hehhehe... Aku suka la tengok diorang niy, sweettttt sangat2. Erra Fazira pon da berkeluarga n tak salah kalau Yusri pon nak menamatkan zaman solonya tu dengan Lisa Surihani. Pasangan yang secocok sangat3. Malam tadi aku ade tengok rancangan Galaksi kat TV9. Ade temu ramah dengan Lisa Surihani pasal gossip dia dengan Yusri tuu.. Yang aku rase nak gelak bile wartawan tanye, "Macam mane graf hubungan Lisa n Yusri?" Graf??? 
Kata Lisa, pertama kali dia dapat soalan yang camni.. hhehehe.. Tapi Lisa still dapat jawab ngan profesional. I respect u, Lisa! Aku doakan Lisa n Yusri bahagia dan kekal hingga hujung nyawa..  Cepat-cepat la naik pelamin yer.. heheh.. 






(Credit to Google)
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

2 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: