Sign in

Tuesday, October 25, 2011

0
Komen

Mojacko and Doraemon


Views
Hai Uollz semua.. Entry kali ni simple je n aku juz nak share ngan uollz tentang anime and kartun yang aku minat zaman budak-budak dulu.. Sebenarnye banyakkkk.. tapi yang paling top ialah:

Mojacko

Doraemon

Dua anime ni semuanya dicipta oleh Fujiko Fujio. Semuanya comel and bermuka bulat ala-ala bola. hehehe.. Kisah citer ni pon lebih kurang sama. Kisah makhluk asing berkawan dengan makhluk di bumi. Selain tu, nilai persahabatan yang diterapkan dalam citer ni boleh dijadikan contoh teladan. Tapi setahu aku, sekarang ni anime Mojacko ni dah takde disiarkan kat TV Malaysia. Kalau kat Indonesia mungkin ada lagi kot coz anime Mojacko ni pon meletopss kat sana. Anime Doraemon still ada ditayangkan kat TV. Kalau tak silap aku, kat nTV7, 7.30 pm. Aku pon dah addicted dengan lagu tema ending Mojacko-If My Lover Was an Alien. Lagu yang kiut ni dinyanyikan oleh Junko Iwao.. Dengar banyak kali pon aku rase tak boring. Jom dengar.. MAI KLIK KAT SINI------> MOJACKO THEME SONG

Junko Iwao

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: