Sign in

Sunday, October 30, 2011

3
Komen

Nur Janah Allia (You)


Views


Hai.. Ehhh, mata si cantik mane kat atas tu? U'ollz kenal ke  sapa dia??? Shhhhh, tak payah bising-bising. Sila jawap dalam hati je k.. hehehe... Actually, ni la Nur Janah Allia yang hot dengan lagu You.. 
|
|
|
|
|
|
|


Lagu dia agak meletops sekarang ni. Siyesly, lagu ni memang bez and merdu. Aku ingatkan omputeh mana yang nyanyi lagu ni. Rupa-rupanya gadis dari Singapura yang nyanyi lagu ni. Mungkin ada yang dah kenal dia lebih awal. Tapi jujurnya, aku ni baru je kenal lagu dia ni beberapa hari lepas. (Nampak sangat yang aku ni ketinggalan zaman kan??) hhehe.. 


Sejak akhir-akhir ni, aku agak aktif berkecimpung dalam bidang blogwalking and aku pernah terjumpa beberapa blog yang letak lagu You ni sebagai lagu tema blog diorang. Lepas dengar lagu ni for the first time, aku dah jatuh cinta laa... Terus aku search kat Google, Youtube and Facebook pasal bidadari bernama Nur Janah Allia.  Yang buat aku tertarik, dia ni penyanyi comel yang mengekalkan imej bertudung. Sweeeeetkan?? Kalau korang nak kenali  Nur Janah Allia ni dengan lebih dekat, just klik kat bawah ni:


Facebook Page: Klik SINI


Youtube Channel: Klik SINI



Ok, jom  hayati lagu You ni... Enjoy ye! bye.



(Credit to YouTube and Facebook)
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

3 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

hawiz hawiz said...

cute!

Miss Nurul Atikah Miss Nurul Atikah said...

@hawiz
Cute kan? ha, ni la my twin.. hahahaha.. Tipu je, Nk Perasaaaan sikit..

hazanis hazanis said...

datang tengok nur jannah alia...:)