Sign in

Thursday, October 13, 2011

1
Komen

Rusydee Artz | Lukisan Dakwah


Views

Cantik tak kartun Islamik kat atas tu?? Alkisah nye gini, oleh kerana mata aku ni xnak tidoq, aku g godek-godek la FB tu. Tak sangka lak terjumpa satu page ni (Rusydee Artz | Lukisan Dakwah) yang ade banyak kartun bertemakan Islamik. Siyess, aku jatuh hati ngan kartun-kartun tuuu.. Semuanya cantik n kreatif. Beznye kalau aku pon ade bakat macam orang tuuu... Pastu dari page tu aku dapat tau la sape owner page tu. Aku pon jenguk-jenguk kat FB n blog die.. hehehhe... Da macam stalker la pulakk.. keh3.. Sejuk hati aku bile tengok muka owner page tu.. Ala-ala Ustaz gituuu..Tiba-tiba lak aku jadi terkagum, terpaku, terpesona n terperasan sorang-sorang..kehkehkeh.. Tak salahkan mengagumi ciptaan-Nya yang begitu indah.. Ok la, sampai sini aku menaip. Dah kul 11.52 malam ni. Aku tido dulu. Sebelum tu, Jom klik link kat bawah n Singgah di Islamik Corner tu. Sama-samalah kita hayati keindahan tu ye. Selamat Malam.. Wan'an... Salam.


Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

! Waniey Mahassan ! ! Waniey Mahassan ! said...

kan :) rasa mcm dh jatuh hati dgn semua kartun2 tu. Kreatif betul owner dia lukis. Jealous2..