Sign in

Saturday, October 29, 2011

6
Komen

Segmen 'Pada Pendapat Saya'


Views
Banner 'Segmen Pada Pendapat Saya...'?

Hai korang semuaaaa... Aku nak hapdate entry lagi la.. hehhhe.. Tadi blogwalking then terjumpa la satu segmen menarik kat blog http://opieneon.blogspot.com/Tarikh expirednye : 30hb October 2011 pukul 11:59 malam. Maknanya ESOK laaa... ouchhh, cepatnye.. So, ape lagi duduk termenung tuu?? Jom ramai2 join segmen niy... Dapat apa? Dapat keseronokan laa.. Then, dapat eratkan silaturrahim antara bloggers yang jauh2 tu.. hhehe..Actually, Owner blog tu akan pilih 10 blog yang memberi pendapat yang bernas dan padat, 5 lelaki dan 5 perempuan untuk diletak kan dalam bloglist 'Pada Pendapat Saya' selama sebulan bermula bulan 5 November- 5 Disember (kalau ada perubahan, owner blog akan bagitau balik). Ok, aku pon nak join.. Sebelum join, korang kena baca and fahamkan syarat-syarat penyertaan kat blog ni. Klik link [SINI]. Dah faham ape nak buat? Ok, jom jawap soalan ni sama-sama. Soalan untuk segmen tu: 

untuk peserta perempuan:
Kenapa perempuan suka lelaki nakal?

untuk peserta lelaki:

Kenapa lelaki suka perempuan manja?



Korang dalam kategori mana ye?? Aku kan perempuan, so kena jawab soalan Kenapa Perempuan Suka Lelaki Nakal? Ni jawapan aku..

Sebabnya: 
PERTAMA: Lelaki nakal ni selalunya romantik. Perempuan boleh jadi speechless kalau dengar kata-kata romantik lelaki tu. Dengan usikan and gurauan dia boleh wat hati gegurlz berbunga-bunga macam bunga sakura. Time gegurlz in bad mood, rasa nak marah pon tak jadi nak marah.. hhheehe.. 

KEDUA: Kebanyakan lelaki nakal ni lebih stylo. Pakaian and rambut diorang kebanyakannye nampak kemas dan tak selekeh. Baru la selesa nak kuar jalan-jalan. Tu adalah pakej yang ada pada lelaki nakal. Dua reasons ni adalah antara sebab kenapa perempuan suka lelaki nakal. Ok. TAMAT.


Sebab-sebab kat atas tu hanyalah pendapat peribadi aku. Sama macam girls lain, aku pon suka lelaki yang romantik n stylo. Tapi aku tak suka lelaki yang terover nakal. Maksud nakal terover tu, ada yang kuat mengorat perempuan. Yg menyakitkan hati, ada yang usha perempuan depan pasangan sendiri. Selain tu, ada yang terover bermulut manis sampai mendua, mentiga dan memadukan pasangan. Uishh, jangan la gitu..Tapi tak semua lelaki nakal tu jahat and tak setia k. Kepada lelaki, tak salah nak jadi nakal, tapi jangan TEROVER NAKAL. Bagi aku, jadi nakal yang gitu-gitu je dah boleh menceriakan hidup pasangan korang. Aduyaiii, penat nye bagi ceramah.. naik kering tekak aku ni. U'ollz mesti ada pendapat lain kan? Kalau camtu, join la segmen ni and luahkan pandangan anda. Kat SINI------>http://opieneon.blogspot.com/2011/10/segmen-pada-pendapat-saya.html . K, bye.


***Maaf kalau ada kata-kata aku yang terkasar k. Nak pi minum air dulu... dahaga.. Eh! Brrrrrr satu.. hehehehe..


Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

6 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

Opieneon Opieneon said...

terima kasih sebab join, siap promote ag, :)

Miss Nurul Atikah Miss Nurul Atikah said...

@Opieneon
hehe..sama2.. saja, nak memeriahkan majlis.. =)

hawiz hawiz said...

ouhh...no komen..hihi

sabry oppa sabry oppa said...

nice...

udin udin said...

wahh! gud luck2x.. hehe.. :D

Miss Nurul Atikah Miss Nurul Atikah said...

@udin
Thanks semuaa.. hehehe... (^__^)