Sign in

Tuesday, November 15, 2011

5
Komen

Ben Ashaari The Best!!


Views
**Credit to Uncle Google**

Hai semua.. I wanna ask uollz one question.. Uollz kenal tak gambar sapa kat atas tu? Sapa yang kenal sila angkat ibu jari kaki anda.. ngeh3... Sapa yang tak kenal tu, sila terjun dari katil anda sekarangggg.. huhu.. Actually, tu la Ben Ashaari!! Nama Ben Ashaari ni dah tak asing lagi dalam dunia blogging ni. Kenapa ye Ben Ashaari boleh jadi sefofularr tu?? Bagi aku, Ben Ashaari ada pakej yang boleh menarik blogger lain untuk terjah blog beliau. Selain dari rupa Ben Ashaari yang 100% hensem and owhsem, gaya penulisan di blog Ben Ashaari memang selalu jadi tumpuan ramai. Ben Ashaari selalu hapdate blog dengan enty yang menarik and seriously, semua entry yang dihapdate beliau tak pernah bosan untuk dibaca. Dalam sehari, memang banyak entry yang beliau hapdate. Aku kagum dengan Ben Ashaari sebab selalu je ada idea-idea bernas yang mengalir dalam penulisan beliau. Aku pernah terfikir, kenapa Ben Ashaari tak jadik pelakon?? hehehe.. Sebab bagi aku, beliau memang ada pakej lengkap untuk jadik artis popular. Tapi walau Ben Ashaari bukan seorang pelakon, beliau masih popular and tetap dikenali ramai. 


Hari tu masa aku tengah belek-belek entry Bionic Gym di blog Ben Ashaari, adik lelaki aku tertengok gambar Ben Ashaari and his friends. Dia speechless bila tengok badan sasa Ben Ashaari tu. Katanya, dia nak body yang tough macam Ben AshaariSecara tak langsung, sejak saat tu Ben Ashaari dah jadik idol adik aku. And guess what, sejak dari tu jugak my adik dah selalu pi gym. Fuhh, tinggi betol angan-angan adik aku tu.. Hopefully, tercapai la impian dia nak dapat badan yang tough serupa Ben Ashaari. To my adik: as your sister, I will always support you k. Bye.


**Credit to blog Santai Bersama Ben Ashaari**

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

5 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

Arpiiz Arpiiz said...

ya, kita pun minat dengan blog dia..

aReLaN aReLaN said...

nak jd badan macam tu stakat g gym je mmg tak jadi pape la.nk kna amek supplement pe sme lg.susah2.tp respek ngan ben ashaari nye style n others.hehehe

EG EG said...

the best. thumbs up

MZ MZ said...

best entry kali ni.. seramnye kaki tertusuk besi.. jaga diri taw.. bahaya.. skunk banyak kereta.. always drive carefully.. take care :)

khairul khairul said...

takut la xciden