Sign in

Tuesday, November 8, 2011

2
Komen

Mat Luthfi Terbaeekkk..


Views



Hai.. Tadik aku godek-godek youtube and aku terjumpa pulak video Mat Luthfi ni.. Bagi yang tak tengok lagi episod ni, Enjoy kay!





Ayat yang paling aku suka and wat aku gelak guling-guling: "Alif Satar, could you please stop talking about me!" hahahahhha... seriously! lawak!! Mat Luthfi, you make me crazy lorh pada pagi yang indah ni.. (^___^)
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

2 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

mR_popkoRn mR_popkoRn said...

siyes ly, dak mat lutpi ni mmg best. da byk video die aku layan... terbaek la lutpi.

Miss Nurul Atikah Miss Nurul Atikah said...

@mR_popkoRn

Mat Lutpi ni memang bezz..ad je lawak yang die selitkan dlm video dia tu..