Sign in

Thursday, November 3, 2011

3
Komen

Nervous!!


Views


Aiyoooookkkk...  I'm sooooooooooo nervous lorhh... Sebabnye, esok result final exam aku akan kuar.. Oh, nooooo.. Takot bila fikir bape pointer yang aku akan dapat semester ni. Macam-macam bentuk nombor lari-lari dalam otak aku.. Pening wooo bila menengoknya.. Pagi esok mesti Student Portal UiTM tu akan jammed and tu yang wat kami-kami ni lemas. Result tu akan dikeluarkan pukul 9 pagi and aku berikrar dan berjanji, aku akan mengadap laptop dan menyerang Student Portal tu lagi awal pada waktunya. Aku akan serang pukul 8.60 pagi. Tu dah kira awal laaa.. huhuhu.. Aku hanya mampu berdoa pada Allah, semoga result aku lebih baik dari sebelum ni.. Korang pon tolong doakan aku ye? huuuhuhu.. To all my friends and students UiTM kat Malaysia ni yang nak hambek result esok, I wish u'ollz Good Luck and semoga dapat result terbaik k. Tak tau nak bebel ape lagi coz semua idea aku dah terbang menjauh gara-gara ingat result tuuu.. aiyoookkk.. saat ni la yang paling aku tak sukaaa... Menunggu dan terus menunggu dalam debaran.. Tahukah kamu, penantian ini satu penyeksaan? Ceeehwaaaahh.. heehehehee... ok time kasih coz sudi dengar bebelan aku yang mengarut ni.  



Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

3 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

zuhaida zuhaida said...

good luck awak :)jangan nervous sangat k? doa banyak-banyak, insyaAllah baik aje.

Miss Nurul Atikah Miss Nurul Atikah said...

@zuhaida

Thanks coz doakan sy.. huhuu.. InsyaAllah, sy pon harap semuanya ok. amin..

Cik tikah Cik tikah said...

all the best dear! :)