Sign in

Wednesday, December 28, 2011

0
Komen

Wordless Thursday: Menu of The Day


Views
Appetizer: Nicoise Salad
Main Course: Chicken Chop
Soup: Mushroom Soup With Garlic Bread
Dessert: Banana Split
Beverage: Green Apple Juice With Asam Boi

Amacam, dah tengok belom menu yang tersenarai kat atas tu?? Korang jangan misunderstanding tau.. Semua menu yang aku senarai tu bukannye menu yang aku masak.. 
Semua gambar yang comel-comel ni aku pinjam kat Uncle Google la. Actually, aku just mengidam @ teringin nak menyantap makanan tu.. So, sebab keboringan yang melampau aku pon godek-godek la google image tu.. heheheh..Ishhhh.. sedappnye.. Sape yang sudi nak belanja aku one set menu tu?? hehehe... Nampaknye aku terpaksa makan semua tu dalam mimpi sat lagi je laaa.. yedak?? 


nyum.. nyummm.. nyummm.. sodappp!
p/s: Rindu nak makan kat kelas serving Bayu Grill Restaurant, UiTM Dungun.. 

**credit: Google**
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: