Sign in

Monday, January 23, 2012

0
Komen

My Phone Dah Arwah.. So Sedihhhh!!


Views

NOKIA 6233!!! Aku nak fon aku balikkkk... Sadissss nye.. kenapa tetiba lak tak leh nak on ni?? Jangan la rosak.. Aku still perlukan kau.. Bengang, sedih, tension pluss geram semuanya bercampur gaul dalam jiwa aku. Aku sayang sesangat fon tu walaupun dah hampir 4 tahun aku guna. Memang aku akui fon tu dah banyak kali jatuh meniarap, tergolek and terlentang atas simen dan jalan tapi dia tetap still elok. Badan dia pon dah macam cacat and tak cukup sifat. Tercabut sana, tercabut sini. Tapi tadi tetiba lak buat perangai lagik then tak leh on terus. Nampak gayanye, aku kena hantar kau masuk wad kecemasan untuk pembedahan. Huhuhu.. Tapi mana aku nak carik duit untuk kos pembedahan kau tu?? Adoiiii.. Harap-harap kos perubatan dan pembedahan kau tu aku mampu ditanggung.. Urm... Tak pon, aku terpaksa kuburkan kau di tong sampah and cari pengganti baru.. Tapi tak semudah tu aku nak cari pengganti..Aku masih setia and sayang pada kau. Selamat tinggal sayangku.. (-____-)

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: