Sign in

Saturday, April 7, 2012

6
Komen

Cara Nak Remove Timeline FB Kepada FB Lama


Views

Hai koranggg.. apa pendapat korang tentang Timeline FB yang baru tu?? Cantik? Menarik? Ohhh, tapi TIDAK bagi aku. Bagi aku Timeline betol-betol menyerabutkan otak aku. So, aku akan hindari tangan aku dari klik Timeline tu coz kang tak pasal-pasal FB aku diselubungi Timeline tu. huhuhu.. Actually, ada cara nak remove Timeline tu and kembalikan FB asal korang. Bagi yang tak suka and nak remove Timeline tu, sila ikot step ni. Caranya? Just ikot step mudah kat bawah ni:

  1. Klik www.timelineremove.com
  2. Pilih browser yang anda gunakan
  3. Klik dan install
  4. Refresh semula browser anda
  5. Tadaaaa... Dah SELESAI
Actually, aku tak pernah try lagi tapi my Mak Sedara dah try and dia BERJAYA remove timeline tu.  So, korang pon Good Luck ya! Jangan lupa kongsikan rahsia ni pada kawan-kawan korang tau. Sharing is caring!!  

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

6 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

[PCL] [PCL] said...

apa yg tak best nyer TL tu ..Miss nurul ?

Ini Kisah Tia Ini Kisah Tia said...

ada kawan pernah cuba tapi katanya timeline tu kalau kita login fb kita memang nampak dah takde .. tapi member dalam fb still lagi nampak timeline .. tak tau lah pulak kan ..

jemput mai blog :)

http://www.inikisahtia.com/

Miss Nurul Atikah Miss Nurul Atikah said...

@[PCL]
Tak best coz pening la nak baca post. xsukee... huhuhu

Miss Nurul Atikah Miss Nurul Atikah said...

@Ini Kisah Tia
ow yeke. tapi yang ni mmg mak sedara sy dah try. sy tgok timeline kat fb dia mmg dh remove

FEDO FEDO said...

Hah. Itu la menaktkn kadang2 download.Kadang kena selit virus. Naya kita. So kna hati hati ye.

liyana cassandra liyana cassandra said...

macam mana nak refresh browser tu?