Sign in

Friday, April 6, 2012

1
Komen

Yana Samsudin- Aku Kagumi Dia!!


Views

Hai Korangggg!! Kenal tak sapa empunya gambar kat atas ni?? Haaaa... Tipu la kalau korang tak kenal kan? Dia ni la Norliana Samsudin atau lebih dikenali sebagai Yana Samsudin. Honestly, aku minat sesangat kat Kak Yana ni. Dia ni dah la cantik, pengarah muda yang pandai berlakon and pandai nyanyi lak tuuu... Pakej! Actually, aku mula-mula minat Kak Yana ni masa aku first tengok citer "Bini-biniku Gangster". Dalam citer tu, aku kagum dengan lakonan Kak Yana. Dalam lakonan, dia ni boleh pegang macam-macam watak. Semua lakonan and watak yang dia pegang semuanya menjadi! Ni bermakna, Kak Yana ni ada bakat tersendiri and serba boleh.  Tadi, aku godek-godek la Youtube, then terjumpa la beberapa lagu yang dinyanyikan oleh Kak Yana. Seriouly, aku KAGUM dengan kemerduan suara Kak Yana ni. Yang aku paling tak sangka, Kak Yana ni pernah muncul dalam citer Mami Jarum Junior. Barulah aku tahu, rupanya Kak Yana yang nyanyi lagu dalam salah satu scene dalam citer tu. Selama ni aku tak tahu and tak perasan pon coz citer tu dah agak lama. Papepon, aku suka lagu tu and sekarang ni pon aku tengah dengar lagu tu. Dengar berulang kali pon tak bosan. Nak tahu lagu apa? Jom kita dengar sama-sama.. K,Bai. 




P/s: Keep it up Kak Yana, I will always support you!! (^___^)

Gambar credit to: Uncle Google and www.yanasamsudin.com

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

ary_lee ary_lee said...

Minat dia jugak^^
Ary ada lukis gambar dia^^
Nanti jemput dtg blog tengok gmbr yana^^