Sign in

Thursday, November 8, 2012

1
Komen

My Final Exam Result


Views

Hari ni semua students Diploma UiTM mest berdebar (dap dip dup) sangat kan? Ape tak nye, hari ni secara rasminya final exam result akan dikeluarkan. Korang dah cek ke?? Amacam result korang? Congrats tauuu!  Aku pon dah cek result td. Lega sangat lepas cek result tadi. Rase nak nangis pon ade. huhu.. Syukran  Ya Allah! Personally, aku nak ucapkan a million thanks pd my parents, my lecturers and my friends yang selalu support and bagi semangat kat aku. Akhirnya, TAMAT lah sudah perjuangan aku dalam dunia Diploma. Sekarang ni aku and kawan-kawan lain bakal beralih ke dunia Degree pulak. InsyaAllah, kalau ade peluang, kiteorang akan berkumpul kat UiTM Shah Alam pulak nanti. Jumpa kat sane nanti ye Students HM112 batch Dec 2009- Dec 2012
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

Cik P.A. Cik P.A. said...

congratttss dear...akak jadi org pertama wish kat blog nie yer~ wish all the best in ur future sis :)