Sign in

Friday, April 19, 2013

1
Komen

Bloggers, I'm Back!


Views

Hai! Dah lame rasenye aku tak update blog ni. Rindu ugak nak update blog usang ni tp masa tak mengizinkan. Reason nye simple. Aku terpaksa ikut my Future Husband a.k.a Lee Min Ho and menetap kat Korea sane tu. Chewahhh, Ayatt! hahahah. Eh, Tipuuuu je!!! Actually skang ni aku bz dengan dunia pelajaran. Aku baru sambung Degree awal bulan 3 bebaru ni. 
Sekarang ni plak aku ngah Mid Term Break sminggu. So, tengah dlm mood holiday la ni. Ok la.. nanti kalau ade mase aku hupdate blog ni ye.. hehehe.. Ok baibai! 
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

NinaAz NinaAz said...

Wawawa. Hepi olidayyyyy ♥