Sign in

Wednesday, August 14, 2013

1
Komen

Cinta Pandang Pertama??


Views

Skang ni aku start menaip pukul 12.30 pagi.. 

Time ni mata aku masih cerah. Tetibe jadi burung hantu pulak ari ni. hehe.. Sekarang ni aku rase nak buat entry pasal cintan-cintun plak. Ngigau ke ape aku ni nak citer pasal cinta time cenggini? Sajeeeeeeee.. nak luah perasaan sikit. Ok, let's start! Korang pernah alami cinta pandang pertama tak? Kalau pernah, sile senyum and angguk-angguk tiga kali. hehe.. Actually, aku pernah alami rase tu. Bile first time tengok mata die, aku rase lain sangat. Rase jantung ni wat larian pecut je! Dupp Dapp Dupp Dappp... Die tak tahu pon ape aku rase, so die layak digelar "Crush". hehe.. Ramai orang yg suke "Stalk" Crush diorang.Tp aku just buat "Kajian yg lagi mendalammmmm" kt Crush aku tu. So, kajian aku ni tak diklasifikasikan sbg "Stalk" and I'm not Stalker okeyh! haha!
TRUE! :)
Pernah terfikir tak nak luah perasaan pd orang yg kite suke?
Jawapan aku senang jeNO! TAK KAN! 
Aku tak ade keberanian nk luah perasaan pd org yang aku suke okeyh. Coz i know who i am, just a Kampung Girl. hohoBagi aku, better pendam je buat pekasam. Bukan ke orang kate pekasam lagi sedap bile diperam makin lame? So, begitu gak dengan perasaan aku ni. wakaka! Ade kawan suh aku luahkan je, tp aku tak mampu la derrr. Actually, bukan takut nak luah, just takut nak tahu result at the end. Kalau die suke kite jugak, Alhamdulillah. Tp kalau takkkk suke, simpan muke dalam guni la jawapnye nanti. hewhewhew.. Korang acamner, nk luah ke idok?


Yesss, it's me! I have no courage..

Bila tahu crush dah ade yang punye, ape reaksi?
Reaksi? Senyummmm je la! Takkan nak pi serang die kott. Giler ke hape. Dah kalau minat orang diam-diam cenggini, ni la risiko utama yg kena tanggung. Agak frust kalau tahu kebenaran ni. Tp bersyukur laaa.. At least kite tak terrrrover crush kat org tu. Kalau dah teroverrr sangat, leh jadik phsyco nanti. Kalau tahu awal2, frust tu tak de la tinggi melangit sangat. huhu.. Dalam kes aku ni, aku rase crush aku tu dah berpunye. 


hehe.. :)
Orang kate, tak semestinye orang yang kite suke tu akan jadi milik kite. So pada pendapat aku, Biarlah rase ni tak terluah pun and tersimpan rapi di hati. Ape pendapat korang?? Maybe, aku hanya mengagumi dia. Tak salah mengagumi salah satu keindahan ciptaan Allah kan? Sekarang ni aku nak try buang rase suke pd crush aku tu. Sebab die Encik Merak dan aku ni hanya Cik Gagak.. Beza sangat jurang yg ada antara kami. Dalam kata lain, mustahil miliki di dunia realiti & just available dalam mimpi. 
Okeyh laa, dah pukul 1 pagi ni. Penat dah menaip and mata pon dah layu. Selamat Malam! Assalamualaikum.. 




Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

Syafik Coklat Syafik Coklat said...

cinta pandang pertama boleh buat buta sangat2.