Sign in

Sunday, February 2, 2014

2
Komen

My Love from Another Stars


Views

Haii.. Kali ni aku nk sembang sikit pasal satu citer korea ni- My Love from Another Stars. Citer ni tengah hot diperkatakan sekarang. Hero citer ni ialah Kim Soo Hyun and heroin nye Jeon Ji Hyeon. Actually, citer ni ade byk lagi tajuk yg lain selain My Love from Another Stars ni. Antara nye You Who Came from the Stars, You from another Stars and My Lovers from the Stars. Jangan terkonfius tauuu.. Sbb semua tajuk tu mmg agak berbeza tp sebenarnye citer tu same je.  Ape yg aku tahu, drama ni ade 20 episod. Kim Soo Hyun ni pernah berlakon ugak dlm drama Korea lain : Dream High, Dream High Season 2 dan Moon Embracing the Sun. Aku mule suke lakonan Kim Soo Hyun ni dari drama Moon Embracing the Sun. 
Sinopsis ringkas: Alkisahnye, citer ni mengisahkan alien- Do Min Joon yg tinggal kt bumi 400 tahun yg lalu di era Joseon. Lepas era Joseon, Do Min Joon ni bertugas sbg seorang pensyarah. Do Min Joon akhirnye jatuh cinta dengan seorang pelakon yg berlagak yg jugak student die iaitu Cheon Song Yi. Adakah cinta si alien dan Song Yi akan bersatu?
Tadi aku baru je abes tengok episod 13 drama ni. Aku tengok online je kat DailyMotion. Sbb citer ni, aku sanggup install apps DailyMotion ni kat fone aku. hehe.. Aku dh follow 2 accounts iaitu Mischa Suuya and videoscafe yg slalu update episodes drama ni with vietnam english subs kat DailyMotion. 

Scene lakonan Song Yi dlm koleksi Sticker LINE 

Pandangan aku mengenai citer ni: 
Tulusly, aku dah jatuh hati ngn watak Do Min Joo dlm citer ni. Yang buat aku tersentuh,si Alien ni tak nak luahkan perasaan cinta die kat Song Yi sbb die tahu die Alien and die fikir cinta manusia and Alien takkan bersatu. Tapi, die still caring kt Song Yi dlm diam. Yang paling sweet, si Alien ni slalu je protect Song Yi mase Song Yi ditimpa musibah. Dah macam Superman lak aku tengok Do Min Joo ni. hehehe.. The best part is, Song Yi yang pd mulenye berlagak and ego dh mule berubah sbb si Alien tu. Yes, CINTA yg buat die berubah. Song Yi dah mula berani luahkan perasaan tp Do Min Joo still pendam perasaan die tu. Aku tak sabauuu nk tengok si Alien ni luah perasaan cinta kat Song Yi. Mesti super sweet kannn? Ape kesudahan citer ni? Mungkin ke cinta diorang bersatu? Aku harap happy ending. hhehe.. 

Encik Alien nanges.. ;(

Scene kelakar! hehe

The sweet Song Yi
Sweet Scene. Do Min Joo yg over take care. hehhe..
Actually, nk sgt lelaki yg protective mcm watak Do Min Joo ni jd future someone aku. Selalu ade mase susah and senang. Tu baru cinta sejati. Cewahhh, jiwang plak. hehe.. Skang pon aku dh tukar DP fb and wechat aku pic si Alien ni. hehe.. Ok lah, dah penat menaip. Oh ya, ape komen korang psl citer ni? Ok bye. 
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

2 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: