Sign in

Monday, July 14, 2014

0
Komen

Saya Nak Duit Raya RM300 daripada Nile.com.my


Views


Nile.com.my ialah online shopping Malaysia yang menjual hampir semua benda. Like seriously, harga memang super murah and confirm tak mahal! Murrrahhh sangat! Sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma tak lame lagi, pihak Nile.com.my ada anjurkan giveaway yang ohsem dan hadiah yang ditawarkan pon memang super duper ohsem!! Nak tahu hadiahnye?? 

Hadiahnye berupa:

RM300 untuk 2 orang pemenang
RM100 untuk 4 orang pemenang

Amacam, menarik kan?? Okey, if aku ade rezeki untuk menang, boleh la aku gune duit tu untuk simpanan dan jugak perbelanjaan aku. Ohye, aku ade wishlist. Antara wishlist barang yang aku nak beli ialah backpack, purse and powerbank. Kalau berkesempatan aku nk berbelanje kat nile.com.my ni sebab banyak pilihan super menarik. 

So, korang pon berminat nak join?? Ok, cara-caranya simple sangat. Iaitu: 

1. Buat satu entry bertajuk: Saya  Nak Duit Raya RM300 daripada Nile.com.my
2. Letak banner macam di atas dan linkkan ke SINI

3. Ceritakan kegunaan RM300 kalau anda orang yang  bertuah itu.
4. Hantar penyertaan dengan butiran ke give_away@nile.com.my

Tajuk: Raya GiveAway (Nama anda)
a. Link entry:
b. Nama anda:
c. No handphone: 

Cara nak semak sama ada menang atau tak?
Tekan SINI

Tarikh tamat:

21/7/2014 (ISNIN)

good luck ye!


Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

0 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student: