Sign in

Sunday, August 24, 2014

2
Komen

Review: Simkad Naga Tempur


Views

Olla!! Aku nak buat review pasal Simkad Naga Tempur. Eh korang penah dengar tak?? Ok kalau tak pernah dengar pasal simkad ni, meh sini aku nk story. Actually adik aku dah gune Simkad Naga Tempur ni. Guess what??! Download speed simkad tu memang superb! Adik aku siap download kan drama Korea yang belambak episode nye tu untuk aku. Beberapa drama korea dah settle di download dalam mase sehari. Ohmaiii, excited beb! 

Simkad NAGA TEMPUR:

Unlimited Internet RM40/month

Spec :
- State 1.5GB. but Unlimited Bandwidth until further notice (FUP)
- Like Unifi.. State 60GB but Unlimited Bandwidth until further notice (FUP)
- Say NO to booster
- Say NO to Gos
- Xpening kepala lgi
Simkad terlaris di pasaran abad ini...


Korang berminat nak tahu pasal Simkad ni? Haaaa, ape kate korang PM Simkad Naga Tempur untuk pertanyaan dan tempahan..

https://www.facebook.com/pages/Simkad-NAGA/317808768394532


p/s: Aku pon dalam proses nak dapatkan simkad ni. Lagipun UNLIMITED internet beb!! Memang berbaloi-baloi!! Jom kite BERNAGA!! hehe.

Annyeong!!

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

2 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

Azie Suhaimi Azie Suhaimi said...

hi..baru follow ur blog..sudi2lah kiranya join giveaway azie ye :)

http://aziesuhaimi.blogspot.com/2014/09/like-share-win-herblax-shaklee-for.html

Izzati Amira Izzati Amira said...

pergh pergh... naga tempur tuu