Sign in

Thursday, August 7, 2014

2
Komen

Santai Petang dengan Kerepek Ubi Sira Pedas


Views
Annyeonghaseyo! 



Alkisahhh, semalam mak sedara aku ade bagi sebalang kerepek ubi. Sebenarnye, aku ni penggemar kerepek ubi tegar. Tapi aku kurenggg minat kerepek ubi yang plainThen tadi aku pon merajinkan diri pi sira kerepek ubi tu and jadi la macam dalam gambar tu. Transformation! So, jadik la kerepek ubi sira pedas. Senang je, just tumis cili boh, garam and gula hingga mesra. Banyak mane?? Ikot kesesuaian rase you'oolss okeyh! hehe.. Pastu masukkan kerepek ubi tu. Kalau nak tambah kacang and ikan bilis goreng sikit pon boleh. Lagi sodappp. Haaaa, then baru lah aku boleh makan kerepek ni dengan penuh senyuman sambil nengok Running Man. "Gary Oppa, jemput makan ye!" Hahaha! 


Aku masih dalam mood beraye so, Selamat Hari Raye!!

Annyeong!!

Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

2 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

budak budak said...

Bestnya kerepek ubi. Kite makan je semua jenis. Hehe

Ahmad Zu Mal Md Rayi Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Nak minta sikit boleh ^_^