Sign in

Thursday, August 21, 2014

1
Komen

Throwback: Trip ke Tasik Kenyir


Views
Semalam ade selongkar laptop then terjumpe la khazanah lame ni. Gambo- gambo kelas aku pegi trip kat Tasik Kenyir mase semester 3. Means tahun lepas la. Trip ni under Subjek Hospitality. Jom zoom sesame:


Begambo dulu sebelum start perjalanan
Tasik Kenyir!

Kengkawan guwa (Dari kiri: NuLu, Madi, Nunu and Anis); kat House Boat

On the way pegi Taman Herba
Aktiviti Explorace kat Taman Herba. Penat gilakk.. ;(

Group we'ollz menang no.1 (Explorace)

Selfie dulu sebelum pi mandi ayak terjun. hehe

Part ni aku tak shuke! Kene terjun dalam tasik dulu utk pegi ke area ayak terjun

Licin. Gigih semua mendaki

Yeahhh, dah sampai! Air terjun ape ntahh. Lupe name. huhu

Mandi and selfie

Bebudak berani je yang mampu pi area ni 
Ehhh, mane aku?? Sorry, aku idok seberani diorang nak daki area tu. huhu

Kengkawan aku bergambo kat jambatan gantung (Dari kiri, Tirah, Mia and Aishah)

Dinner!! Ni semua bebudak kelas aku yang masak. 

Line handphone kt kawasan situ tak bape okey so isi mase lapang dengan karaoke

Naik bot nak pi main ikan kat Lubuk Kejor

We are here!!
Manyak giler ikan ni kat situ
Bergumbira bersama ikan-ikan

Besttt nye dapat pi Tasik Kenyir tu. InshaaAllah nanti pegi lagi. hehe.. 
Sudah baca entry tadi? Sila ringankan jari jemari runcing anda untuk like dan komen ye.. terima kasih, sayang kamu semuaa...

Post a Comment

Komen, Jangan Tak Komen.. Thanks semua..

1 903 333 Doakan Miss Nurul Atikah Jadi Best Student:

fadhil eda fadhil eda said...

eda follow dan tag sini

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-kenapa-kesihatan-itu-penting.html